مـــــــا تـــــــــــــــــم


by : x-themes

ســــــــوم

هفـــــــتم

چهـــــــــلم

ســـــال...

چنــــد ســــال دیـــــگر

بایــد عـــزادار نبـــودنـــت باشـــــــم؟

 



نظرات شما عزیزان:

محسن
ساعت16:46---7 خرداد 1392


اگر بدانی جایگاهت کجاست ، مرا باور میکنی
اگر بدانی چقدر دوستت دارم ، درد مرا درمان میکنی
تو عزیزی برایم ، تو بی نظیری برایم ، حرف دلم به تو همین است ، قلبت می ماند تا آخرین نفس برایم


مجید
ساعت16:46---7 خرداد 1392
خورشید بتابد یا نتابد، ماه باشد یا نباشد، شب و روز من یکی شده ، فرقی ندارد برایم ، همه چیز برایم رویا شده ، عشق تو برایم آرزو شده ، به رویا و آرزو کاری ندارم ، حقیقت این است که دوستت دارم!


عرفان
ساعت16:45---7 خرداد 1392
روزهای با تو بودن گذشت و رفت ، هر چه بینمان بود تمام شد و رفت ، عشقت را به خاک سپردم و قلبت را فراموش ، اما هنوز آتش غم رفتنت در دلم نشده خاموش!


مهران
ساعت16:44---7 خرداد 1392

همیشه صدایی بود که مرا آرام میکرد، دستهایی بود که دستهای سردم را گرم میکرد
همیشه قلبی بود که مرا امیدوارم میکرد، چشمهایی بود که عاشقانه مرا نگاه میکرد
همیشه کسی بود که در کنارم قدم میزد ،احساسی بود که مرا درک میکرد
حالا من و مانده ام یک دنیای پوچ ، نه صداییست که مرا آرام کند و نه طبیبیست که مرا درمان کند


شهریار
ساعت16:43---7 خرداد 1392
قیزیل گولم در منی
مخمل اوسته سر منی
الله اوزی شاهدی
چوخ ایسترم من سنی


مریم
ساعت16:26---7 خرداد 1392
عزیز وبلاگت قشنگ بود دستت درد نکنه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
جمعه 3 خرداد 1392برچسب:, 19:27 |- ♥اکبر♥ -|

ϰ-†нêmê§